


Surdologopeda, logopeda, pedagog specjalny

Surdologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, surdopedagog, pedagog specjalny (edukacja i rehabilitacja – autyzm, Zespół Aspergera), wykładowca, Provider Neuroflow ATS®, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta, trener umiejętności komunikacyjnych, wystąpień publicznych. Prowadzę terapię logopedyczną i surdologopedyczną, pedagogiczną, indywidualną dla osób dorosłych i dzieci oraz zajęcia grupowe – logorytmikę. Posiadam uprawnienia pedagogiczne oraz uprawnienia do prowadzenia logorytmiki i bajkoteterapii.
Moja specjalizacja: Terapia dzieci i dorosłych

- Diagnoza i terapia logopedyczna i surdologopedyczna
- Diagnoza w kierunku zaburzeń przetwarzania słuchowego (APD) metodą Neroflow
- Terapia miofunkcjonalna
- Terapia dzieci z ASD (spektrum autyzmu)
- Terapia dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji/DLD
- Terapia dzieci przy opóźnionym rozwoju mowy (ORM)
- Budowanie systemu językowego, programowanie języka, przy zaburzeniach komunikacji
- Stymulacja i wyrównywanie nieprawidłowości w rozwoju mowy
- Wady wymowy
- Treningi słuchowe – Neuroflow AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY ATS®
Wykształcenie
- Pedagog specjalny: Oligofrenopedagog – terapia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, Terapia i rehabilitacja dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Surdopedagog, Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową
- Surdologopedia, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Logopedia, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
- Socjoterapia i terapia pedagogiczna
- Uprawnienia Pedagogiczne – Studium Pedagogiczne, Uniwersytet Zielonogórski
- Prawo, Uniwersytet Wrocławski
- Zarządzanie, Uniwersytet Wrocławski
Ważniejsze szkolenia
- Masaż logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych), Instytut Edukacji Logopedycznej
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego
metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy® - Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej,
prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska, Instytut Edukacji Logopedycznej - Metody wywoływania głosek,
dr Alicja Kabała, Centrum Metody Krakowskiej - Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu,
dr hab. Marta Korendo, prof. UP, Centrum Metody Krakowskiej - Stymulacja procesów myślenia,
dr hab. Marta Korendo, prof. UP, Centrum Metody Krakowskiej - Terapia Neurobiologiczna – dla początkujących,
prof. Jagoda Cieszyńska, Centrum Metody Krakowskiej - Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji,
Centrum Metody Krakowskiej, dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek - Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
Centrum Metody Krakowskiej, dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek - Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii,
dr hab. Barbara Ostapiuk, Instytut Edukacji Logopedycznej - Smykopląsy! – kreatywne warsztaty logorytmiczne,
Smykoterapia Katarzyna Stempień - Logorytmika – ruch słuch słowo©,
Uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych, ProCentrum - Autyzm – diagnoza, terapia i wsparcie, Akademia Logopedy
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna, Akademia Logopedy
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, A.Kaproń
- Audiologia w logopedii, Akademia Logopedy
- Akademia Surdologopedy, A. Kaproń
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) u dzieci, Akademia Logopedy
- Szkolenie dla trenerów, Piotr Tymochowicz
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator