W trosce o najwyższą jakość naszych usług, bezpieczeństwo i zachowanie warunków higienicznych na terenie gabinetów Centrum „BAAS” wprowadza się niniejszy regulamin i zobowiązuje do jego przestrzegania wszystkich klientów i/lub opiekunów.
Zasady ogólne:
- Jeśli nie zostało uzgodnione inaczej regularna sesja / diagnoza / terapia trwa 45 min.
- Nie przychodź do Centrum „BAAS” bez umówienia spotkania. Spotkanie można umówić telefonicznie lub za pomocą formularza internetowego.
- Nie przychodź do Centrum „BAAS” jeśli jesteś chory, gorączkujesz bądź masz inne objawy chorób, które mogą zostać przeniesione na innych! Bądź odpowiedzialny – w takim przypadku odwołaj wizytę najwcześniej jak tylko się da!
- Jeśli jesteś już umówiony na wizytę:
- możesz otrzymać przypomnienie i/lub prośbę o potwierdzenie wizyty na podany numer kontaktowy – potwierdź że będziesz;
- możesz odwołać wizytę wysyłając SMS na numer z którego otrzymałeś przypomnienie i prośbę o potwierdzenie wizyty najwcześniej jak to tylko możliwe – w to miejsce umówimy innego pacjenta;
- jeżeli nie odwołasz wizyty z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (24 godziny) i nie stawisz się na niej bez podania ważnej przyczyny będzie nam przysługiwało prawo do nałożenia kary umownej w wysokości 10% wartości netto usługi. Skorzystanie z tego prawa każdorazowo będzie w decyzji Sprzedawcy. W przypadku utrzymującego się braku kontaktu z nami Twoje rezerwacje terminów zostaną odwołane.
- możesz otrzymać informację o odwołaniu wizyty lub prośbę o zmianę terminu – Specjaliści też mogą zachorować lub z innych losowych przyczyn nie móc podjąć się realizacji usługi. W przypadku prośby o zmianę terminu zawsze prosimy o zgodę i potwierdzenie.
- Po wizycie otrzymasz fakturę za usługę w formie elektronicznego dokumentu na wskazaną skrzynkę pocztową e-mail. W dokumencie będzie wskazane konto rozliczeniowe i termin płatności – zazwyczaj są to 3 dni od daty otrzymania faktury. Na wystawienie faktury mamy czas określony w przepisach – nie zawsze następuje to tego samego dnia – uzbrój się w cierpliwość. Jeśli oczekujesz na fakturę dłużej niż 14 dni – prosimy o kontakt – sprawdzimy co się stało.
- Jeśli nie podasz lub nie posiadasz adresu e-mail otrzymasz wydruk faktury po wizycie do odbioru w recepcji w terminie 3 dni od wizyty. Nieodebraną fakturę po tym terminie wysyłamy pocztą na zasadach opisanych w kolejnym akapicie;
- Jeśli życzeniem Twoim jest otrzymanie faktury pocztą tradycyjną lub nie odebrałeś faktury w terminie 3 dni z recepcji, do usługi zostanie doliczony koszt wysłania faktury drogą tradycyjną. Centrum BAAS jest obsługiwane przez InPost – cennik przesyłek można znaleźć na stronie operatora. Korzystamy z opcji Paczkomat-Dom. Cena wg stanu na 01.10.2023 wynosi 19,99 PLN brutto i taka kwota zostanie doliczona do faktury za usługę.
- Jeśli nie dokonasz płatności w terminie wskazanym w fakturze Twoje kolejne rezerwacje mogą nie być przez nas respektowane do czasu uregulowania należności, o czym poinformujemy przypominając się. W przypadku unikania kontaktu / nie opłacenia należności będziemy jej dochodzić na zasadach ogólnych po uprzednim pisemnym wezwaniu do zapłaty.
- Po zarejestrowaniu na wizytę pacjenta może przyprowadzać na zajęcia i odbierać osoba wskazana przez rodzica / opiekuna prawnego lub inna wskazana w pisemnym upoważnieniu.
- Na terenie Centrum „BAAS” mogą przebywać wyłącznie osoby zarejestrowane na wizytę, które podpisały stosowne dokumenty, zależne od celu wizyty, np. wniosek o objęcie terapią, wniosek o przeprowadzenie diagnozy, wniosek o badanie kontrolne itp.
W gabinetach:
- Klient zobowiązany jest do stawienia się w gabinecie w umówionym terminie na maksymalnie 15 min. przed wizytą.
- Klient wraz z podopiecznym zobowiązują się do wykonywania poleceń Specjalisty.
- Jeśli dla prawidłowości przebiegu konsultacji /terapii / diagnozy niezbędne jest przebywanie w gabinecie opiekunów, rodziców lub innych osób, decyzję w tej sprawie podejmuje Specjalista. W przeciwnym razie opiekunowie / rodzice mogą oczekiwać na dziecko w poczekalni lub zgłosić się po nie na maksymalnie 10 min. przed zakończeniem terapii / diagnozy.
- Rodzic może upoważnić do odbioru inną osobę wypełniając pisemne oświadczenie.
- Do gabinetów Centrum „BAAS” nie wolno wnosić jedzenia, nie wolno śmiecić ani pozostawać po sobie bałaganu.
- Opiekun może pozostawić podopiecznego podczas zajęć pod opieką i za zgodą Specjalisty, jeśli dziecko jest samodzielne i grzeczne. W niektórych przypadkach jest to nawet wskazane, jeśli dziecko rozprasza się w obecności rodzica / opiekuna. Opiekun zobowiązuje się do odbioru dziecka na 10 min. przed zakończeniem spotkania.
- Opiekun zobowiązany jest do zapewnienia stosownego zachowania dziecka i wykonywania poleceń specjalisty.
- Zarówno opiekun jak i dziecko nie mogą podczas sesji swoim zachowaniem uniemożliwiać prowadzenia zajęć.
U psychologa
- W przypadku pierwszego spotkania z psychologiem wymagane jest w pierwszej kolejności spotkanie rodzica / opiekuna ze Specjalistą celem uzgodnienia wspólnych działań i określenia powodu niepokoju.
- W kolejnych spotkaniach Specjalista sam zdecyduje, czy będą się one odbywały wspólnie czy jeden na jeden, mając na uwadze skuteczność działań.
W poczekalni:
- Centrum „BAAS” dysponuje i udostępnia dla swoich klientów poczekalnię z dostępem do łazienki, toalety oraz środków do dezynfekcji rąk.
- Na terenie poczekalni Centrum „BAAS” mogą oczekiwać inne osoby, jeśli ich przebywanie nie zakłóca normalnej pracy Centrum, w szczególności chodzi o niehałasowanie i zachowanie czystości.
- Na terenie poczekalni należy przestrzegać poleceń pracowników Centrum „BAAS”.
- Do poczekalni Centrum „BAAS” nie wnosimy jedzenie ani picia, nie śmiecimy i nie hałasujemy.
- W poczekalni nie wolno pozostawiać dzieci bez opieki.
Na terenie Centrum „BAAS”
- Na całym terenie Centrum „BAAS” obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania podgrzewaczy wyrobów tytoniowych zwanych e-papieros i im podobnych.
- Na całym terenie Centrum „BAAS” obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i przebywania w nim osób pod wpływem alkoholu.
Poza budynkiem Centrum „BAAS”
- Palenie jest możliwe w wyznaczonych miejscach poza budynkiem nie będących w zarządzie właściciela Centrum „BAAS”.
- Przy budynku, w którego części mieści się Centrum „BAAS”, znajdują się darmowe miejsca parkingowe. Wyraźnie oznaczono miejsca parkingowe zarezerwowane dla mieszkańców oraz miejsca, gdzie nie wolno parkować.