Zanim zarejestrujesz się do Centrum „BAAS” w Legnicy musisz nam dobrowolnie podać kilka kluczowych informacji, dzięki którym będzie możliwe przydzielenie Specjalisty. Podajemy je poniżej dla osób rejestrujących się telefonicznie.
Jeśli będziesz rejestrował się / rejestrowała się przez nasz formularz rejestracyjny poniższe dane będą automatycznie zgłaszały się do wypełnienia.
Przygotuj się do rozmowy
- Twoje dane kontaktowe
czyli z kim mamy się kontaktować celem rejestracji i rezerwacji terminu u Specjalisty?
Czy zgłaszasz się sam czy jako opiekun zgłaszasz swojego podopiecznego? - Jak ma na imię pacjent i ile ma lat?
Wiek i płeć mają istotne znaczenie dla rozpoznania jednostki chorobowej bądź odniesienia jego umiejętności do norm rozwojowych. - Co jest przyczyną niepokoju?
Najprościej jak się da opisz, czemu się martwisz. Np. „Rówieśnicy mojej córki już mówią a ona jeszcze nie”, „Nie wiem z czego wynika niewyraźna mowa mojego syna“ albo „Potrzebuję regularnych treningów z fachowcem dla mojego dziecka po implantowaniu”. - Czy pacjent uczestniczył już w terapiach?
Jeśli tak to jakich, ewentualnie u kogo, skąd potrzeba zmiany? Czasami po prostu potrzebujemy zasięgnięcia innej opinii, świeżego spojrzenia czy odniesienia się do współczesnych zdobyczy wiedzy w badanym zakresie. - Do którego specjalisty chcesz się umówić?
Nie martw się, jeśli nie umiesz zdecydować tak od razu – spróbujemy dopasować Cię do wolnego specjalisty w pasującym przedziale czasowym. - Najbardziej pasujący termin wizyty?
Pamiętaj, że terapia to proces i jej termin powinien pozwolić zazwyczaj na uczestnictwo cykliczne – sprawdź, czy termin nie będzie wchodził w kolizję z innymi aktywnościami. W niektórych przypadkach po konsultacji nie jest wymagana terapia tylko własna praca i ewentualna wizyta kontrolna po wskazanym przez Specjaliście czasie. - Czy masz zgromadzoną dokumentację przypadku?
Jeśli kontynuujesz terapię lub poszukujesz opinii innego Specjalisty poinformuj nas o dotychczasowym przebiegu terapii i ewentualnych wykonanych badaniach, diagnozach, opiniach. Dobrze jest mieć ze sobą dokumentację zwłaszcza podczas pierwszej wizyty u Specjalisty. - Czy będziesz potrzebował opinii Specjalisty na piśmie?
Standardowo podczas wizyty klient otrzymuje opinię ustnie lub uczestniczy w terapii i może w podobny sposób pracować w domu. Jeśli jednak potrzebna jest opinia pisemna prosimy o zgłoszenie tego faktu przed wizytą. Opinie pisemne są dodatkowo płatne po uzgodnieniu zakresu i szczegółowości opisu podczas wizyty. Sporządzenie opinii pisemnej wymaga również czasu odpowiednio do swojego zakresu i przeznaczenia.
UWAGA!
W przypadku umawiania się na diagnozę APD/CAPD wymagane jest posiadanie ważnego badania słuchu (nie starsze niż 6 miesięcy). Badania słuchu uzależnione są od wieku pacjenta i wykonuje się je w poradni audiologicznej.