W trosce o najwyższą jakość naszych usług, bezpieczeństwo i zachowanie warunków higienicznych na terenie gabinetów Centrum „BAAS” wprowadza się niniejszy regulamin i zobowiązuje do jego przestrzegania wszystkich klientów i/lub opiekunów.
Nie przychodzimy z objawami chorób!
Rozprzestrzenianie chorób drogą kropelkową wpływa na otoczenie – bądźmy odpowiedzialni! Jeśli Ty lub Twój podopieczny macie objawy choroby – odwołaj lub przełóż wizytę. Zrób to najszybciej, jak możesz – spróbujemy na Twoje miejsce umówić inną potrzebującą osobę.
My postąpimy tak samo, jeśli zachoruje nasz Specjalista.
Nie przynosimy jedzenia i nie śmiecimy!
Poczekalnia i gabinety to nie stołówka, dlatego prosimy nie przynosić jedzenia, chrupek, paluszków, ciastek, chipsów i tym podobnych przekąsek. Pomyśl, czy sam usiądziesz na krześle z okruchami albo posadzisz dziecko na podłodze umazanej dżemem z drożdżówki?
Nie hałasujemy!
W poczekalni prosimy o nie hałasowanie. W pomieszczeniach obok trwać mogą inne zajęcia, które nie powinny być zakłócane. Ty także nie chciałbyś, żeby ktoś przeszkadzał Tobie, przerywając skupienie, powodując rozkojarzenie i utratę wątku.
Standardowe zajęcia trwają 45 minut.
Przyjdź maksymalnie 10 min. przed wyznaczonym terminem.
Bądź gotowa/gotowy na odbiór podopiecznego 10 min. przed zakończeniem wizyty, jeśli w uzgodnieniu ze Specjalistą nie bierzesz w niej udziału.
Nie pozostawiamy dzieci bez opieki!
Małoletnich pacjentów należy przyprowadzić do gabinetu i z niego zabrać – nie wolno pozostawiać dzieci bez opieki. W niektórych przypadkach dziecko może pracować bez rodzica/opiekuna ze Specjalistą.
Podopiecznego może odebrać wyłącznie osoba wskazana w pisemnym upoważnieniu.
Nie prowadzimy kasy gotówkowej!
Wszelkich rozliczeń dokonujemy przelewem na konto wskazane w fakturze wystawionej na dane wpisane w formularzu. Standardowy termin płatności to 3 dni od otrzymania faktury. Za dodatkową opłatą możemy wysyłać faktury naszym operatorem pocztowym w wersji papierowej, przy czym preferujemy komunikację elektroniczną.
Jeśli nie opłacisz faktury w terminie Twoje kolejne rezerwacje mogą zostać odwołane.