Surdologopeda, logopeda, pedagog specjalny
Surdologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog specjalny (edukacja i rehabilitacja – autyzm, Zespół Aspergera), wykładowca, Provider Neuroflow ATS®, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta, trener umiejętności komunikacyjnych, wystąpień publicznych. Prowadzę terapię logopedyczną i surdologopedyczną z wykorzystaniem Metody Krakowskiej, pedagogiczną, indywidualną dla osób dorosłych i dzieci oraz zajęcia grupowe – logorytmikę. Posiadam uprawnienia pedagogiczne oraz uprawnienia do prowadzenia logorytmiki i bajkoteterapii.
Moja specjalizacja: Terapia dzieci i dorosłych
- Diagnoza i terapia logopedyczna i surdologopedyczna
- Diagnoza w kierunku zaburzeń przetwarzania słuchowego (CAPD) metodą Neroflow
- Wczesna nauka czytania
- Budowanie systemu językowego, programowanie języka, przy zaburzeniach komunikacji
- Stymulacja i wyrównywanie nieprawidłowości w rozwoju mowy
- Opóźniony rozwój mowy (ORM)
- Wady wymowy
- Wczesna interwencja logopedyczna:Diagnoza i terapia dzieci od 1 do 3 roku życia
- Treningi słuchowe – Neuroflow AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY ATS®
Wykształcenie
- Pedagog specjalny: Oligofrenopedagog – terapia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, Terapia i rehabilitacja dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Surdologopedia, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Logopedia, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
- Uprawnienia Pedagogiczne – Studium Pedagogiczne, Uniwersytet Zielonogórski
- Prawo, Uniwersytet Wrocławski
- Zarządzanie, Uniwersytet Wrocławski
Ważniejsze szkolenia
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego
metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy® - Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej,
prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska, Instytut Edukacji Logopedycznej - Metody wywoływania głosek,
dr Alicja Kabała, Centrum Metody Krakowskiej - Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu,
dr hab. Marta Korendo, prof. UP, Centrum Metody Krakowskiej - Stymulacja procesów myślenia,
dr hab. Marta Korendo, prof. UP, Centrum Metody Krakowskiej - Terapia Neurobiologiczna – dla początkujących,
prof. Jagoda Cieszyńska, Centrum Metody Krakowskiej - Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji,
Centrum Metody Krakowskiej, dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek - Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
Centrum Metody Krakowskiej, dr hab. Zdzisława Orłowska-Popek - Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii,
dr hab. Barbara Ostapiuk, Instytut Edukacji Logopedycznej - Smykopląsy! – kreatywne warsztaty logorytmiczne,
Smykoterapia Katarzyna Stempień - Logorytmika – ruch słuch słowo©,
Uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych, ProCentrum - Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga,
Edumach - Teatroterapia, MAC
- Organizacja pracy logopedy w przedszkolu/szkole, Oświata
- Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy,
Sylwia Zasada, Instytut Logopedyczny, - Rotacyzm. ABC początkującego logopedy,
Sylwia Zasada, Instytut Logopedyczny - Terapia przez zabawę, Edumach
- Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi, spostrzegawczości i pamięci w szkole, przedszkolu i placówce oświatowej, Edumach
- Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Edumach
- Gramy i czytamy. Czytanie i zabawa, Edumach
- Jak doskonalić pisanie poprzez gry i zabawy? Edumach
- Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania, Edumach
- Wsparcie dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Edumach
- Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPET), Edumach
- Szkolenie dla trenerów, Piotr Tymochowicz
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator